Bembeyaz dört duvar Süslü pembe pencere. Kırmızı kiremitli çatı Ev oldu mu sence? Umutlarımız suskun Ümitlerimiz saklanmışlar. Arıyorum çaresizce Aşk sevgi hangi köşede?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ev ev olması için ... Sevgi olmalı yürekte... O zaman belki dolar evin içi... Her yerde ve herkesin evi mutlaka vardır... İçinde sevgi de olsun dilerim... Sevgilerimle arkadaşım...tebrik ederim...
Kısa ve anlamlı dizelerdi.Lakin aşk ve sevgi hiç bir köşede bulunmaz.Eskiden yüreklerde bulunurdu da Şimdilerde sadece var olduğu söyleniyor Fakat gören de yok.Sevgi ve Selamlarımla..
Evin dört duvarına anlam derinliği kazandırır, umutlar, sevgiler, mutluluklar...Saraylar bile gönüllere dar gelirmiş içinde yar yoksa eğer... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Emine hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Bembeyaz dört duvar Süslü pembe pencere. Kırmızı kiremitli çatı Ev oldu mu sence? Umutlarımız suskun Ümitlerimiz saklanmışlar. Arıyorum çaresizce Aşk sevgi hangi köşede?
Aşk seven insanın yüreğinde ama sevmeyen anlamaz evin yarin sıcaklığını Harikaydı tebrikler diyorum her dem selam sevgi dua ile.
Aşk sevgi özlem senin o güzel yüreğindee sen istediğin yere koş hangi köşeye gidersen git hep seninle gelecek seninle yaşıyacak canım benimm senin o yüreğin en güzel aşkları sevgileri doya doya yaşasın..Sevgilerimle....
öz,özlü ve özgündü.anlatım mükemmel. nostalji kokan ahşap penceredeki sardunyalarda aldı götürdü beni bir hayli evvele...tebrikler ve de saygılar...HŞT
her köşede aşk her köşede sevgi görülmez yaşanır ya ,ondan saklanırordur bel ki. güzel gönlünüze aşk ve sevgi daima dolsun hayırlı cumalar dilerim sevgili dost...............
Sevgi olmalı yürekte...
O zaman belki dolar evin içi...
Her yerde ve herkesin evi mutlaka vardır...
İçinde sevgi de olsun dilerim...
Sevgilerimle arkadaşım...tebrik ederim...