...artık gelme gün doğmasın geliş saatlerine gittiğin gün gibi gece olsun zaman bazen yalvarsamda geleceğin anlara...
kal değişimi dinlemediğin gibi gel değişimede takılma çok az içmedim sana saydığım küfürleri rakı sofrasında... gel değişime kulak asma sadece bekle sana geleceğim zamanları...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Artık Gelme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Artık Gelme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelsen de gelme der oldu dilim lale degil sumbul 'duk biz bir zamanlar guller kiskanirdi bizim gelme gelme yalvaririm acilarim yenilenir gelme yureksizim gelme cok sevsem bile seni. Gelme biliyorum dilim nagme eder seni gonlune gelsen de gelmesende farketmes sorgular yuregimi sorgularken bile Seviyorum seni ama acilarimi yenilenem Gelmeee.. Yazan Kuzum ben (A.H)
Gelme biliyorum dilim nagme eder seni gonlune gelsen de gelmesende farketmes sorgular yuregimi sorgularken bile
Seviyorum seni ama acilarimi yenilenem
Gelmeee..
Yazan Kuzum ben (A.H)