Örselenmiş dal gibiyiz Dostluğun iğreti mevsimlerinde Biz ki güneşi taşıyacaktık Nasırı eksilmeyen avuçlarımızla, Zeytin karası gözlerin __________ zindan gecelerine…
Başında onur tacı / yağız çerileriydik Şafağa hasret çekenlerin Şimdi yalnızlık aynasındayız Kalabalıklara rağmen / Bir başınalığın Hazin gündönümlerinde
Acıya tutkunluğumuz baki kalan!
Kül gibi savrulmuşuz gayrı… Yerli yersiz /sevmelerimiz bile sıradan Adını “hüsran“ koyup açık denizlere.. Derin boşluklara saldığımız şişelerde Adresini arayan __________gizli iç çekmelerimizdir.
Taşını Orhan Veli ayıklasın Firesini Attila İlhan _________döktüğümüz pirincin… Bize düşen / Kayda değer Ya da değmez bunalımları Adressiz zarflara yerleştirip Bayram tebriği niyetine postalamaksa? ......... Sevdiklerimiz gücenmesin! Artık kâr etmez…
Şimdi biz yalnızlık aynasındayız; Kalabalıklara rağmen /Bir başınalığın Hazin gündönümlerinde… Hasılı Örselenmiş bir dal gibiyiz Dostluğun iğreti mevsimlerinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKİ KALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKİ KALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi biz yalnızlık aynasındayız; Kalabalıklara rağmen /Bir başınalığın Hazin gündönümlerinde… Hasılı Örselenmiş bir dal gibiyiz Dostluğun iğreti mevsimlerinde…
/ Bir başınalığın
Hazin gündönümlerinde
Acıya tutkunluğumuz baki kalan!...................
var ol ....çok beğendim....
selam ile...ASŞK daim olsun...cg