(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asya'lıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asya'lıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuru yormayan, az söz ile çok şey anlatabilen ve düşündüren bir tarzınız var. Bir kaç şiirinizi okudum ve sevdim. Şiir zaten az söz ile çok şey anlatabilmek ve düşündürebilmektir. Siz bunu kendinize has çizginizde başarmışsınız, yürekten kutluyorum.
Asylı olup avrupada kalmak da var... benim gibi.. asyalı gibi düşünmek... kirletmek... yemek.. avrupada çooook zor. o zalım deniz olmasa.. nerde saklardık pisliğimizi.. nerde beslerdik balıklarımızı.. hadii .... yaaaa.. denizler olmasa..martılar olmaz.. martılar olmasa biz kime atacağız simitleri kırarak... nerde nasıl cam bardakta içeceğiz cayımızı yudumlayarak.. "şu karşı yaka var ya " diyemeyiz denizler olmasa.. şu şiir var ya diyemeyiz... şairlerimiz olmasa... saygı ile.. değerli şair. şaire...
Esma hanım, kısa ve öz olmuş anlamı çok büyük anlayana kutlarım saygılarımla... yanlış gelmedim şairem doğru geldim isim olarak yanlış yazmışım bağışlayın lütfen saygılarımla...
Adem Güngör tarafından 4/9/2011 10:17:36 AM zamanında düzenlenmiştir.