Canımı canına da, can diyerek katmışlar Bağrımı kahırlarla, girişte delmişsin yar Ömrümü tek tek senle, kurutup budamışlar Karşı dağdan akış da, neden hor gelirsin yar? Yüreğim de ateşi, gözlerinle yakmışlar Gönlün selinde beni, niçin sürükledin yar? Beni senin yoluna, adak mı adamışlar?
Kurumuş çöllerde de, damlana muhtacım yar Aldın elden imkanı, el itine kaldım yar
Sürekli dal ararım, tutunamaz koparım Hayatım su içinde, durmadan yılan arar Anlık güneşin karar, düşüş de çul da kârım Sen hiçte olmasan da, bir göz atışın yarar Senden gelene değil, aptalığa yanarım Tümden hayat yitti de, gönlün de umut arar Yaşam sorsun diye mi, bacaktan da asarlar?
Donuşta üşüdüm de, ısına muhtacım yar Aldın elden imkanı, gel deyişe kaldım yar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SENİN YOLUNA ADAK MI ADAMIŞLAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SENİN YOLUNA ADAK MI ADAMIŞLAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neresindeyim bilemiyorum ömür denen gerçeğin! Yelkenlerimi açmışım bir kere, ummanlarda rüzgarlar isterim ki kokunu getirsin! Dilime kem söyletme yar, sen hangi hülyaların çiçeğisin! Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum dostum.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Sürekli dal ararım, tutunamaz koparım Hayatım su içinde, durmadan yılan arar Anlık güneşin karar, düşüş de çul da kârım Sen hiçte olmasan da, bir göz atışın yarar Senden gelene değil, aptalığa yanarım Tümden hayat yitti de, gönlün de umut arar Yaşam sorsun diye mi, bacaktan da asarlar?
Donuşta üşüdüm de, ısına muhtacım yar Aldın elden imkanı, gel deyişe kaldım yar
(09.04.2011)AZAP...
Bütün dizeleriyle güzeldi, değerli şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
hasret özlemden tüter,özlem sevmenin ilk şartıdır. seven gönüller yazar,yazar hep yazar... anlam ve anlatımı mükemmel bir şiirdi.kutluyorum..saygılar...HŞT
Sürekli dal ararım, tutunamaz koparım Hayatım su içinde, durmadan yılan arar Anlık güneşin karar, düşüş de çul ararım Sen hiçte olmasan da, bir göz atışın yarar Senden gelene değil, aptalığa yanarım Tümden hayat yitti de, gönlün de umut arar Yaşayasın diye mi, bacaktan asılırım?
Donuşta üşüdüm de, ısına muhtacım yar Aldın elden imkanı, gel deyişe kaldım yar
Farklı ve hasret yüklü güzel bir çalışma olmuş üstadım. selam ve saygılarımla..
Beni senin yoluna, adak mı adamışlar?
ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM LIYDI..
KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR..
YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM..