(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASAN SANCAK Abi Haklı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASAN SANCAK Abi Haklı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kardeşim Adnan, Şiirin gerçekten de çok güzel olmuş.Ellerine ve yüreğine sağlık.Kendi derdime düştüm.Sitemize uzun zamandır giremiyorum.Ankara’da göstermiş olduğun ilgi, şu anda da hafızamdadır.Yeni bir eleştiri yazısı koydum.Coca Cola’nın Rüya Reklamımı kopyaladığını ispat edemeyeyim,kafama kurşunu sıkarım.Bütün gazeleri ve televizyonları susturdular.Param yok ki bir televizyon kurayım.Eleştiri yazıma yorumlarınızı bekliyorum.Her türlü soruya da açığım.Sizleri çok seviyorum… Saygılarımla.
Adnan Bey;Nerden bulursunuz böyle ilgi çekici konuları bilmem ki:))))9 Emin olunuz ki çok sevdim ve çok nefis bir şiir olarak telakki ettim; Allah sizden razıolsun.. Kutluyorum... Selam ve saygılarımla...
Şiirin gerçekten de çok güzel olmuş.Ellerine ve yüreğine sağlık.Kendi derdime düştüm.Sitemize uzun zamandır giremiyorum.Ankara’da göstermiş olduğun ilgi, şu anda da hafızamdadır.Yeni bir eleştiri yazısı koydum.Coca Cola’nın Rüya Reklamımı kopyaladığını ispat edemeyeyim,kafama kurşunu sıkarım.Bütün gazeleri ve televizyonları susturdular.Param yok ki bir televizyon kurayım.Eleştiri yazıma yorumlarınızı bekliyorum.Her türlü soruya da açığım.Sizleri çok seviyorum…
Saygılarımla.