(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiirin zannetmem yazanla bir alakası olsun... Şiir çok çok güzel... Ben şiir derim kısa yazılıp destan okutana.. Da... Bu yazarın "sus" dediler mi susacağına inanmıyorum. Bence "sus" dedi... ...sustu. olsaydı ... ... o değil de .. şiir güzel .. denizin içine bakarmışım gibi oldum.. denizin derisini elimle açııııp.. gözlerimi dayayıp baktım... derinlikler bir başka alemmm..
o değil de.. bunu yazana kim diyecek "sus" da.. bu yazar susacak. pusacak. inanmam. susacak...susturulacak birine benzemiyo...
Su Hadi su Sula şu kuruyan gönlümü Gülüşlerinle Kaldır bakta Rahmet rahmet yağsın gönlüme neşe.
Su Susma Yere gitmesin o güzel bakışın Bak da bana Aydınlansın içim dışım. Hadi su Ne olur susma Sustuğunda bak kuşlar bile ötmüyor Seni gözlüyorlar Kaldır o kocaman gözlerini Bak bana Sana sevecen bakışlarına Susayan benim Sen su ver Gözlerinle bir bak Bakıver güzelim İste Sunayım sana Şeker yapıp sana Sunayım şu koca dünyayı Koca bir pamuk helva.
gerci hani bu çocuğa da susmak ayrı bir güzellik katmış ne deyim