Masal Bu Hayat Benim çiçeklerim var,gönül sarayımı süsleyen. Benim dostlarım var,kalbimi incitmeyen. Benim sevdam var,hep artan eksilmeyen. Bir masal bu hayat,bense Külkedisi....
Çiçeklerime özen gösteririm hiç solmazlar. Dostlarıma saygılıyım,bensiz olmazlar. Sevdama sahip çıkarım,benden alamazlar. Bir masal bu hayat,bense Polyanna....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Masal Bu Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Masal Bu Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
polyyna olmak inanılmaz derecede imkansız bir olaydır.laf olsun diye demiyorum gerçekten kitaplarda tanıdığım en uç karekterdi o. bunu gerçekten başarabildiysin bu dizelere başlamadan önce. helal olsun
hayata mutluluk penceresinden bakyorsunuz. ne kadar güzel.ama yine de kendinizi kandırdığınızı ince ince farkındasınız.sade, dyry güzel bir şiir. saygılar.
Çiçeklerime özen gösteririm hiç solmazlar. Dostlarıma saygılıyım,bensiz olmazlar. Sevdama sahip çıkarım,benden alamazlar. Bir masal bu hayat,bense Polyanna....
güzel bakan güzel görür...hayat güzeldir,yaşamasını bilene.. çiçekleriniz solmasın..güzel dostluklar kurmanız dileğimle... kutlarım hocam..sevgılerimle...
Herşeyin iyi tarafına bakmak, Güzel görmek güzel düşünmekle insan mutlu olabilir. Güzellikleri cezbedebilir. Çiçekler, dostlar, sevda, Sizinle olsun. Saygılarımla.