YAZA YAZA KLAVYEMiN TU$LARI KIRILDIŞiirin hikayesini görmek için tıklayın nöbetci eczaneye gecenin bir yarisi bir tav$an gelir ve havuc varmi ? der.Eczaci tav$ani kovar;burasi manavmi git $urdan der.Yarim saat sonra yine tav$an calar kapiyi..Eczaci sorar ;ne istiyon yine?..tav$anda utana SIKILA hvuc varmi? der yine..eczaci cok kizar ve derki;bir daha gelirsen ön di$lerini cekerim ve bir daha havuc yiyemezsin..Bunun üzerine tav$an gider ve daha yarim saat olmadanyine gelir.Eczaci tav$ani kar$isinda görü görmez sormadan ön di$lerini ceker.Tav$an kanlar icinda kacar gider ordan.Aradan 1 saat gecer,2 saat gecer,3 saat gecer ve eczaci;ohhhh kurtuldum $u uyuz tav$andan der ve kapi KIRDILI makamimda calinir.Eczaci gözlerine inanamaz ve sorar;hayirdir ne istiyorsun? Tav$an utana SIKILA derki; $eyyyyy havuc suyu vaymi? der ve eczaci oracikda bayilir..$imd asil konuya gelelimizin.Benim $iirlerin genel konusu bu yazdigim $iirin aynisi.Kelimelerin yeri degi$iyor.Cümller ba$dan sona,bagzende sondan ba$a dogru kuruluyor.Yani anlayacaginiz gurbetde anca böyle yazarak ya$aniyor..Yükselen yildiz abim demi$ az anlatda anlasin herkes bu hasretin acisini.Bende yazi bölümümde anlatmaya cali$dim sansür uygulayarak..yazamadgim öyle $eyler varki,kendime sakliyorum ve benimlede öylece gidecek sanirim.Sürcülisan ettimse affola..
ne haber geliyor nede selam siladan
beklemekden yoruldum artik,gitmek istiyorum buradan unuttular beni ve ismimi,anmiyorlar artik e$ya misali bile olsa cismimi hani beni cok severlerdi nerde kaldilar hatiralarimda karanlik bir cercevenin icinde sadece yer aldilar yilan misali gelip gidip karanlik gecelerde buz gibi boynuma dolandilar babam sen var ya sen hicmi vicdan azabi duymazsin bir kizim vardi gurbetde deyip hicmi kimselerden sormazsin alacagin olsun babam ,in$allah sende ayni benim gibi duvar diplerinde yanliz kalmazsin sucum neydide beni böyle yerden yere vurdun be abim yoksun artik aklimda, beynimde,benim icin sen bittin dünyaya hic gelmemi$ gibi,kayan yildizlarin pe$ine takilip yittin anam kendi derdine dü$mü$ gelenden gecenden medet umar zavalli bacim dertler deryasinda yüzerken, anamin ellerinden dü$mesin diye SIKICA tutar vicdansiz olmu$ babam ve garda$larim,sadece kendi cikarlari icin ya$ar bu gidi$le fazla ya$ayamam ben,vatana ölüm gelir kimsemde yok kalmadi artik,havaalanindan tabutumu acep kimler alir belkide bir avuc topragi üzerime atmak icin ,yardim kurulu$lari cenazeme gelir kimseler anlamadi beni ,anca veryansin ettiler kayan yildizlar gibi sönerek hafizamdan ve beyenimden gittiler tanimiyorum artik hicbirini,benim icin ailem dedigim o ki$iler bittiler agustosda yagan karlar gibi tutunamadilar yüregimde eriyipde yittiler |
gözden ırak olan gönüldende ırak olur derler ya,
senin ne yaşadığını bilmedikleri, senin halini görmedikleri için
belki hep iyi olduğunu düşündükleri için aramıyorlardır. ya da onlar
senin yapmanı beklemedikleri bir şeyden ötürü kırılmışlardır.
anne ve babalar her ne olursa olsun evladını kolayına unutamaz. (istisnalar vardır elbet)
eğerki bu istisna durumun içindeyseniz de bence güçlü olun.
biz insanlar sosyal varlıklar olduğumuz için hep yanımızda güvenebileceğimiz, kol kanat olabilecek insanlar istiyoruz. evet böyle davranışları da kişi hep ailesinden bekler...
ama farzedinki yok, olmuyor... o zaman siz kendinizi daha da güçlü kılın. yenilmeyin ve pes etmeyin. onlar adım atmıyorsa siz ilk adımı atın.
dünyada ölümden başka her şeyin bir çözümü vardır. hele ki, bir problem varsa anne ve babalar affedicidir. dayanamazlar.
gurbette yaşamak zordur biliyorum ben de ailemden uzaktayım. insan bir kanadı yokmuş gibi hisseder kendini...ama yaşamak zorundayız. bize verilen zamanı en güzel şekilde kullanmak zorundayız.
hayata nasıl bakar, nasıl algılarsak o şekilde mezara kadar gider. başımıza gelen küçük olayları çok büyükmüş gibi görürsek yaşama performansımız sıfıra iner. kalitesiz yaşarız. ama o kötü zannettiğimiz o olayları Allaha sığınıp sabrederek ve güzel tarafından bakarak atlatabilirsek, hem o olayın kötü gibi görünse de aslında bizim için iyi yönlerini bulabiliriz. bu dünya sınanma dünyası, gelip geçici dünya. ölümlü dünya bu dünya...
Allaha emanet olun ve yüreğinizi serin tutun. aşılmayacak hiç bişey yoktur ölümden başka...
vakti zamanı gelince her şey kendiliğinden gelişir, dua edin. hayırlısını isteyin. kul istedikten sonra yüce yaradan vermez mi istediğini. eğerki yürekten istenirse...
selamlar ve sevgilerimle.