Sevdamın adı "sen" Rengi mor ve lila Lilayı yakıştırdım sana Moru ise bana Tüm renkler var sende Beyaz, mavi, kırmızı, pembe Senden gelen ışığı Saklıyorum ben de İçimde Ki görmesin Başka kimse Birbiriyle tamam olsun Bir bütün olsun diye….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdamın Rengi Mor ve Lila şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdamın Rengi Mor ve Lila şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gök kuşağının birer parçasıyız demişsin yani Perim. Gök kuşağı nasıl barındırır renklerini bağrında, sevdiklerimizi de bizler birer renk olarak barındırırız bağrımızda, öyle değil mi? Sen de bir renk olarak kaldın, bu gök kuşağında işte!.. Teşbihin de mükemmeldi. Şiirini çok sevdim. Ksa ve öz ama derinliği olan satırlar. Başarıların daim olsun sevgili Perim. Sevgilerimi ve dualarımı bırakıyorum... Daha sık görüşelim inşallah. Merak ediyordum, unutmadım çünkü...
canım en fovari rengimdir mor ve lila yüreğinin ışığı dökülmüş satırlara sevginle güzelleşmiş renkler...sevgilerimle çok güze olmuş kalemin daim olsun.
Sevdamın adı "sen" Rengi mor ve lila Lilayı yakıştırdım sana Moru ise bana Tüm renkler var sende Beyaz, mavi, kırmızı, pembe Senden gelen ışığı Saklıyorum ben de İçimde Ki görmesin Başka kimse Birbiriyle tamam olsun Bir bütün olsun diye
ne güzel renkleri konuşmuş gönlünde sevgi saygımlasın