(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tatil İlan Ettim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tatil İlan Ettim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugün şiir şiirimsi yazmayacağım haftasonu değil mi heryer kapalı ben de kendime tatil ilan ettim ....Gönlümün çok yorulduğu bir gün de. Kendimce tatil ettim günümü. Ne yazık ki beceremedim. Gönlüm beni dinlemedi ve kederlenmeye devam etti. ....Umarım sizin duygu ve şiir sevgisi dolu gönlünüz de size ihanet etmez ve dinlenirsiniz. ....Neşeli bir tatil dilerim.
Gönül bu tatil matil bilmez ne zaman açılır ne zaman kapanır bilinmez ,ayarsızdır...bakalım şair gönlünüz sözünüzü dinleyip tatil yapabilecek mi?selamlar...
hafta sonlarında uygar ülkelerde kapalı olur çoğu yer, ama atatürkiyemde şimdilerde onu esir alan sermaye grupları 7/24 kasalarını doldurmaya hazır.....
:)) Ya yazıktır günahtır o da insan evladı, arada bi o da dağda kırda bayırda nefes alsın... Bu Türkan'dan da hiç biş saklanmıyoo:)))))))))))))))))))))))
Bazı Lokantalar şöyle yazıyo
""Ramazan dolayısıyle
Kapalıyız"
Sizde mi
Kapattınız ?
Şiir sofrasınızı
Bir kaç gündür
Gözükmüyorsunuz da ?
..............
İnşallah iyisinizdir
Kutladım sayın yazarım
Selam,saygı ve dua