kahbelikse kahbelik sende Aldatmaksa aldatmakta SENDE dilara Seviyorum seni deli gibi deme bana Engel olamaz sevgim kinim sana dilara hançer gibi sapladın acıyı kalbime İnan gelemedim beş günde kendime Ne yapacak mazlum şimdi sensiz başka ellerde seviyorum seni deli gibi deme bana dilara....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kahbelikse kahbelik sende Aldatmaksa aldatmakta SENDE dilara Seviyorum seni deli gibi deme bana Engel olamaz sevgim kinim sana dilara hançer gibi sapladın acıyı kalbime İnan gelemedim beş günde kendime Ne yapacak mazlum şimdi sensiz başka ellerde seviyorum seni deli gibi deme bana dilara....
Sitem dolu dizeler aldatılmışlığın hüznü var dizelerde sevgi karşılıklı olur, tek taraflı olursa hüsran anlatımınız güzeldi, şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
kahbelikse kahbelik sende
Aldatmaksa aldatmakta SENDE dilara
Seviyorum seni deli gibi deme bana
Engel olamaz sevgim kinim sana dilara
hançer gibi sapladın acıyı kalbime
İnan gelemedim beş günde kendime
Ne yapacak mazlum şimdi sensiz başka ellerde
seviyorum seni deli gibi deme bana dilara....
Sitem dolu dizeler aldatılmışlığın hüznü var dizelerde sevgi karşılıklı olur, tek taraflı olursa hüsran anlatımınız güzeldi, şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.