(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi Ki... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi Ki... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"iyi ki doğdun .." "İyi ki kaldın" iyi ki......varsın .......kalsın .......dedim .............gördün................güldün...........geldin....hoş geldin. şiirimize hoş geldin..iyi ki varsın şairem.
hayatta hep arabesk şeyler olmaz ya bazen de iyi şeyler olur ’iyi ki...’ dedirtir HAYAT ŞARKILARI BAZEN HÜZZAAM DA OLUR, ALIR GÖTÜRÜR DUYGULARI HAYATTAN TEBRİKLER
hayatta hep arabesk şeyler olmaz ya bazen de iyi şeyler olur ’iyi ki...’ dedirtir ....ÇOK HAKLISINIZ. YAŞAMDA İYİ Kİ LER DE OLMALI . O İYİ Kİ LERDEN BİRİ DE SİZSİNİZ. İYİ Kİ VARSINIZ, İYİ Kİ BÖYLESİ TATLI ŞİİRLER YAZIYORSUNUZ. ....HEP BÖYLE YAZIN E Mİ. .....SAYGILARIMLA KALIN.
hayatta hep arabesk şeyler olmaz ya bazen de iyi şeyler olur ’iyi ki...’ dedirtir
..araaaaaaabbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeesssssk
deme Esma arabeski severim. arabesk vaktinde de güzel şeyler oluyor. Mesela arabesk şarkı söylüyorsun sesinin cırtlaklığını bundan anlıyorsun yaaaaaaaaaaaaa:))) Nese ama şiirin harika olmuş. Tebrikler. Yüreğine sağlık.
GÜZEL BİR ÇALIŞMAYDI KUTLUYORUM,ANCAK İYİKİ DEDİRTECEK GÜZEL OLAN NE VAR Kİ HAYATTA,HEP OLUMSUZLUKLAR YUMAĞI SARMIŞ ETRAFIMIZI,İYİ Kİ NE VAR ?SEVGİYLE KALIN.
Bu sayfada arabesk yok, acitasyon yok:) Bu sayfa iyi ki var. Her şey serbest. Gül, ağla, eğlen, düşün, yorulduğunda gel bi mola ver, dinlen, sinirlendiğinde gel stres at. Kutlarım. Selam ve Sevgimle.
"İyi ki kaldın"
iyi ki......varsın
.......kalsın
.......dedim
.............gördün................güldün...........geldin....hoş geldin.
şiirimize hoş geldin..iyi ki varsın şairem.