Oturalım bir denizin bitişiğine, Ben anlatayım , sen dinle ; Bir zeytinyağlı olsa yeter , Salihin yeri mesela, Birkaç’da çam olsun ..!
Kış olsun, mutlaka Akdeniz olsun ; Üşümenin eli , elimizde olsun .. Kovadaki ateşin, Bize verdiği koordinatlarda ısınalım yalnızca ..!
Bir şişenin içerisine koyalım gönülllerimizi , Bir mantar kapatalım, salalım denize ..! Açmayın desek , açarlar ; Ne çare , Sen anlat , Ben dinleyeyim ..!
Çam koksun , duygularımız tutuklu olsun ; Usulca duyalım , denizin kışkırtan sesini ..! Bırakalım ısınsın üşüyen yüreklerimiz , Bana, beni anlat; Sana seni anlatayım ..!
Başka ne hayallerim var seninle , Ben anlatayım , sen dinle ..! Ellerin olsa yeter, Kış olsun , kaynayalım birimiz diğerine ..!
Bulutlu bir havada bakalım denize , Tabanca bıçak olmasın işin içinde ; Balık kokuları gelsin burnumuza , Sen anlat , Ben salatayı yaparım ; bilirsin ..!
Yorgun demokrat özlemleri bunlar , Sen boşver ; Kış olsun mutlaka , Sen olmasanda olur; Beynimde senin varlığın yeter, Sen anlat ; Ben dinlerim seni hayalimde ..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Salın denize, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Salın denize, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.