(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey oğul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey oğul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşta baştadır yaştadır İşine işlerin işin İşine Başına İşin Başına Yaşına…
Üstat combo bey. Kelime dağarcığınız çok kısıtlı. Aynı kelimeler genelde şiirlerinizde dillenen. Bir de kafiye ve redif konusunda dikkatsiz davranıyorsunz. Mesela; "Benim nasihatim önce kendime / Doğruyu doldurdum gönül bendime / Arif ol sen getir beni dengine " mısralarındaki "KENDİme, BENDime, DENKime" kelimelerinde köklerde benzerlik yok. Eklerdeki benzerlik de yeterli değil. Şu kafiye ve redif meselesine ciddi olarak bir eğilseniz çok daah güzel şiirlere ulaşacaksınz sanıırm. Bir de kelime dağarcığınızı zenginleştirmeniz gerekiyor haliyle. ŞİİRLERİNİZDE YER YER ÇOK GÜZEL MISRALAR OLMASINA KARŞILIK durum şimdilik bundan ibaret. Selamlar.
Bükülür bellerin dağılır işin
Saçların ağarır dökülür dişin
Eşine sımsıkı sarıl be oğul…
çok güzel ve yerinde öğütler ve negüzel sesleniş tebrik ediyorum...