(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bak Yine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bak Yine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belki inanmayacaksınız ama bir hayli güldüm...hemde tek başıma ve sesli... maazallah şu anda odama bir öğrenci veya bir memur arkadaşım girse halime bakıp önce şaşrır, sonra eminim o da gülerdi...
Neyse gülmek çok güzel, hep güsün yüzümüz dilerim... :))))))))))
Aç şair olmaz ... Aç'tan şair olmaz... Gönlü dolu ..dopdolu Sen..... Kendini eğer aç zannettiysen... Yanıldın... Ahan da aç bak gönlüne.. Bak dolu... Dolu. Yağmış her yer bembeyaz...
..ah şu manzara beni benden alır ne zaman uğrasam şu boğaz seinliğine lacivert tuzlu suya ..ve cam bardak olsun tek şeker çengelköy simidi muhakkak ve ben çınaraltı bu muhteşem manzara için katlanırım bu şehre...tebrikler Esma KAHRAMAN ..
’bak yine aceleye getirmiş’ diyeceksiniz ama şu vakit oldu kahvaltı yapmadım aç şair makbul değilmiş ...hehhehe harşka...şairin her zaman tok ve dolu olanı makbül kutluyorum..........
’bak yine aceleye getirmiş’ diyeceksiniz ama şu vakit oldu kahvaltı yapmadım aç şair makbul değilmiş ŞAİRİN KISA VE ÖZ YAZANI MAKBULDUR BENİM İÇİN SİZ DE ÖYLE YAPMIŞSINIZ TEBRİKLER
makbul değilmiş
çok güzel...
:))
Tebrikler.