(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKLAMBAÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKLAMBAÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şirin başında hüzünlü bir şiir okuyacağım diye düşünürken sonunda kocaman bir gülümseme yayıldı yüzüme...sağolasınız emi? çok güzeldi şiiriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
Çok hoş bir şiir sevgili Sami,sevgili Akgül'ün dediklerini düşündüm çıkarsa büyü bozulacak mı ne dersin sanki çıkmasın der gibisin.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Yürekte fırtına varsa Ardında derin bir sessizlik bırakarak fırtına kuşları çekip gitmişse bu saklambaç çok uzun sürebilir. Çok hoş kurgulanmış güzel bir şiirdi. tebrikler saygılar
muhammed mehmet tarafından 11/8/2006 3:49:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
bakışlardaki sessizlikte, akşamlarda saklambaç... hayat akıp gidiyor olsada bazen o her neyse? onu yakaladığınızı zannedersiniz... ama tutamazsınız elinizle.. tutunamazsınız ona... zira bir var olup bir yok oluyor... adeta sizinle saklambaç oynuyor gibi...
ama onu bir defa gördüğünüzde artık unutamaz elleriniz... aslında artık o gizlilikten çıkmıştır... yani unutamıyorsanız o size hep gözükmekte ve hep var olmaktadır...