Elimde tek fotoğraf, can’a kanaat düşer Gözlerinden secdeye, derin bir bakış düşer Kaşlarından içime, keskin bir hançer düşer Hasretli gönüllere, her gün bekleyiş düşer.
Yüreğinden canıma, ılık bir lodos iner Dizelerinden cama, buruk bir heves iner Allah diyen sesinden, alnıma ışık iner Her bakışımda sana, zıplayan acım diner.
Teninin yaprağından, zihnime kokun siner Yaramaz çocukluğum, kara sevdana siner Bu her günkü özleyiş, akıl yoluma siner Alışkanlık çok kötü, yürek kanıma siner.
Ela gözlü bakışlar, kevser şarabı döker Kıristal kadehimle, yüreğim yudum çeker Darılmış bana sâki, sitem yağmuru döker Bu sevdanın uğruna, ayağım cennet çeker.
Her bestede bir es’ lik, ay güzelliğin geçer Notalar sana hayran, her gece seni geçer Uzaklarda bir garip, kendi kendinden geçer Bu sevdanın kapısı, karatopraktan geçer.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR FOTOĞRAFA YAZILAN ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR FOTOĞRAFA YAZILAN ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
7+7 =14 heceyele yazılmış doyumsuz bir eser usta kalemin hiç susmasın canım arkadaşım, bir çoğumuzun hayatında boş çerceveler ve şiire konu olacak resimler var kutlarım ...
sabah kızıllığı zelalimin güzelliği demlendiriyor gönlü zevalin iklimi akşam kızılı çabuk geçsede müthişliğe gül-güzelim senin yerine ben ölürüm kararmış gönlüme ay ışığın yansısın
bilesin ruhumdur sana söylenmemiş suskunluğum çok sevgimle can-gülüm
Şahsa özeldir bakılan o resim,insan ancak kendisi görebilir zira hayaller çerçeveye girmez ki! Pınar olur akar,rüzgar olur uçar,gonca olur açar,özlem olur hüzün saçar,bülbülün dilinde şarkı olur nağmeler,kara sevda olur kara toprakta biter,öyle değil mi!... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Nil hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Her bestede bir es lik ay güzelliğin geçer Notalar sana hayran her gece seni geçer Uzaklarda bir garip kendi kendinden geçer Bu sevdanın kapısı karatopraktan geçer.
sanki bir ud sesi eşliğinde okudum şiiri ve çok beğendim.yüreğine sağlık,kalemine sağlık.öptümseni kocamannnnnnnnnnn:))
UMUT ve DOSTCA