(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
varlık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
varlık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bigün,uçan balon almıştı annem bana. Baloncu,balonun ipini parmağıma bağlamıştı uçup gitmesin diye. Bir elim annemin elinde,diğer elimde uçan balon. Sevinçten,ayaklarım yerden kesilmişti eve dönerken. Eve 30-40 metre kala ip çözüldü,balon uçup gitti. Bulutlara kadar takip etmiştim,yaşlı gözlerle. O an geliverdi aklıma!...
varlığı ile hayatını donatan kişinin gerçek yüzünü hatta yürek kirliliğini görerek sizin için olmaması gereken ve hatta sizin için hiç olmasını seyretmek doğal geliyorsa siz deme ki çok rastladınız ve doğal bulmaya başladınız ve güvensizliklerle örüldü yüreğiniz diye düşünmekten kendimi alamadım:))))
şaşmamak olurmu değerli kalem arkadaşım.şaşmamaya başladığımız andan itibaren değerlerimizi kaybetmiş olmaz mıyız?İçimizdeki çocuk ölür.Artık her türlü kirliliğe hazırlanmış olur yüreğimiz diye düşünmekteyim.Kendi adıma şaşkınlıklarımın sürmesini dilerim şahsen:)))