SENİ SEVDİM...
Seni sevdim.hayallerim hep sanaydı,tebessümlerim sana...boş yere yÜreğimi verdim yoluna.aldın,çiğnedin attın bir kenara...şimdi yüreğim kimsesiz,çaresiz ve bana en çok koyanı da sensiz...ama sen çekip gittin.hiç mi sevmedin?..o günlere o hatıralara yazık ettin.bak,şimdi enkaz yeri gibi yüreğim...ama şunu çok iyi bil ki ben seni kendimden çok sevdim.sebepsizdi gidişin.dur,gitme.dön.gel dedim.ama beni dinlemedin.olsun,senin yaşadığını bilmek bana en büyük hediye ardında bırakıp gittiğin.sanki iyi ettin sen beni ÖLDÜRÜPTe gittin.seni sevdim bir çığ gibi büyüdün içimde ve sürükledin beni,o yalan o hain kalbinin derinlikerine...bilseydim sever miydim be hain.bilmem sen beni bırakıp gideceğini nasıl hayal ettin...seni sevdim...güllerimi sana derdim, değerini bilemedin...olsun be canım olsun.canın sağolsun...o güzel günleri unuturum mu sanıyorsun?..şunu çok iyi bil ve sakın unutma.SEN UNUTSAN DA BEN UNUTMAM...Ben ki sana hain hadi,git.sildim diyen.ama birtürlü dilinden silse de kalbinden silemeyen...SENİ UNUTAMAM Kİ BEN...
|
Unutmak çok güzel bir fiildir.Şayet unutmasaydık acı ve dertlerimizi
hayat çok zor olurdu değilmi?
Herşeyi bu kadar erken dert etme küçüğüm.Hayat çok güzel.Yaşamaya
ve sevgini çoğaltmaya bak.Sevgiyle ve dostlarla kal.