(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eskisi gibi olmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eskisi gibi olmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırıklıklar içte dağ doğurmuşsa zordur ESKİSİ GİBİ OLMAK...Ama hani derler ya çıkmadık candan umut kesilmez.Seven bir yürekte eğer gerçekten sevmişse umut eder ve acısını ruhuna katık edip bekler.
Kolay mı şimdi.? Olmak eskisi gibi senle sevgili..
kısa ve öz..manada derin..kırılan yıpranan hiç birşey eskisi gibi olmaz asla...hep o kırık çatlak yüzü yansıyacaktır..yüreklere..çok güzeldi..kutlarım..dost..saygılar sevgiler..
Hoş görüde mi şimdi.? Yürek gönül his düşünce duygu seli
Kolay mı şimdi.? Olmak eskisi gibi senle sevgili..
kolay mı? hayır kolay değil ... yitirilen değerler geri gelmiyor gelsede geçmişin yerini tutmuyor... kırılan cam yapıştırıldığında ne kadar yenisi gibi durur... ne kadar güzel ve hassas yapıştırırsanız yapıştırın yinede kırılan yerlerin izi belli olur... hoşgörü ??? evette oda nereye kadar...
yüreğinize sağlık... kısa ama içeriği çok çok derin bir duygu paylaşımı :) ESİN
MERHABA ARKADAŞIM OF KISA VE ÖZ BEYENEREK OKUDUM9: MERAK ETME GİDEMEZ BEN İZİN VERMEDİM GİTME DEDİM :)ARKADAŞIM YÜREĞİN VAR OLSUN BEN SENİN GİBİ YORUM YAZAMIYORUM İDARE ET OLURMU:)SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL