(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
%%%%%%%%%% şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
%%%%%%%%%% şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SENİ İLK TANIDIĞIM YILLARDA GELİŞMEYE AÇIK BİR ŞAİR OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİM O ZAMANLAR SALİH ERDEM OLSUN SEN OL FAVORİ OLARAK GÖSTERDİĞİM İKİ KİŞİYDİNİZ AYNI FİKRİMİ YİNELİYORUM TEBRİKLERİMLE
güzel yüreğinizde dökülen doygularınızı imlik,imlik dokumuşsunuz nakış,nakış işlemişsiniz ve bizlere sunmuşsunuz sizi yürekten kutluyorum ve devamını diliyorum ...güzel insan....
Yüreğim kuş ise sevdamdır kanat. Bu zarif duyguyu ne bilir San''at(!) Dünyada onlarca güzele inat, Gözlerine vurulmuşum ben yine...
"Şen" olup ağlayan o "Gül" de değil. Alemin bağında bülbülde değil Sevgimden habersiz gönülde değil, Şiirlerde yer almışım ben yine...
merhaba sevgili hemşerim.daha nice övgülere layık, tüy gibi yumuşak insanın içine huzur veren şiirini okuduk. allahsana nice uzun ömürler nasip etsin kaleminle var olasın.
erhancığım bu harukulade şiir için yüreğini kutluyor ayakta alkışlıyorum seni senin gibiler solmasın şiirlerden soğumasın mükemmel kardeşim ilk tam puan benden var ol yüreğinle bin yaşa yeni eserlerini bekliyoruz en çok takipte olan ender şairlerdensin unutma
Gözlerin, yönüme kırdığı dümen, Girdabın içine düşürdü hemen. Daha bu gencecik yaşıma rağmen, Yaza yaza yorulmuşum ben yine...
Bu sevda dünya üzerinde var oldukça yorulmaya fırsat vermez sevgili Erhan yazmaya devam eder kalem..Kutlarım yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
Şengül.Ne güzel ya.
Seygılar...