(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİMMİ ÖMRÜM DERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİMMİ ÖMRÜM DERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne satır aralarında yaşanır,ne köşe başlarında sadece yürekte yaşanan ve yaşatılanm aşklardır ayakta tutan bizi elinize saglık muhteşem dizeler kutlarım sizi
Bir poşet dolusu sevdanın Yalan çarpan kalp atışlarının Aşk denen yitirilmiş cümlelerin Öznelerinin kaybedildiği kör dünya... Uzun zamandır buralara uğrayamadım.Bunda günlük yaşantımın etkileri çok fazla oldu.Görüyorum ki benimkalemine değer verdiğim arkadaşım bir kırgınlık dönemi geçiriyor.Hayatımızın her safhası bize yeni şeyleri öğreten bir okulun dersi gibidir.Yazdıkalrınıza katılıyorum konu olarak.Ancak kalem ve şiir olarak sizin çok çok daha iyileri yazdığınızı biliyorum.Hep öyle yükseklede kalmanızı istiyor gönlüm.Kutluyorum sizi.
merhaba bitanem ne güzel anlatmışsınız sahte aşkları kolgezdiği bir zamandayız çok güzel dizelerdi Yüreğinizi ve yazan yüreğin var olsun bitanem kutluyorum
Köşe başlarında yaşanan aşk oyunları Bitmiş güven, Basite alınan duygular Biten ,yozlaşan insanlık...
O halde neydi sevda Uğruna adanan hayatlar Vazgeçilmezliğin sonsuzluğu Ölümüne sevmeler...
dost sevginin hazzı ve muhteşemliği yaşanıyordu o değerlerde...şimmdikiler sinek ısırığı haz yok duygu yok hissiz bir yaşam....kutlarım derin yürek sesini...kal sevgilerle...
Köşe başlarında yaşanan aşk oyunları Bitmiş güven, Basite alınan duygular Biten ,yozlaşan insanlık...
Değerli şairem ne güzel anlatmışsınız günlük yaşanan sahte aşkları nerde eski sevgiler nerde o yüreklerr çok güzel dizelerdi Yüreğinizi ve yazan kaleminizi tebrik ediyorum.Saygılarımla
Merhaba, eskiler her yönü ile nostalji...Şimdilerde trent farklı artık...sevgilerde masumiyet...letafet...sadakat ve zerafet kalmadı...Bunları istemenen de çok miktarda...Kültürün gelecek nesillere sağlıklı aktarılması gerekir...Git gide buhranlar ve yıkıntılar artmakta...Belkide gerçek sevginin yeşermesi için koşullar da kalmadı...O uygun ortamlar...saygın beyefendiler...kendine özgü masumiyeti ile yarı mahçup hanımefendiler...Ne ekilrse o biçilmekte...Şiiriniz ne kadar hoş betimlemiş... O halde neydi sevda Uğruna adanan hayatlar Vazgeçilmezliğin sonsuzluğu Ölümüne sevmeler...
Bunlar beyaz atlalar binip gideli yıllar oldu...Okumak ve paylaşmak güzeldi...Çok tebrik ediyorum efendim...Sağlıcakla...Entellektüel.
Merhaba:Öncelikle çok teşekkür ederim. Sizde takdir BUYURDUĞUNUZA GÖRE O GERİDE KALAN ASIL SEVDA OLAN YAŞAMLARI EN AZINDAN BEYAZ SAYFAMDA KALEME ALMAK Bİ NEBZEDE HATIRLANMASINI İSTEDİĞİMDEN AKTARDIM. Çok Teşekkür eder Saygılar sunarım. Esen kalınız....