(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat İşte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat İşte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaman hızla akıp geçiyor bir yanda keşke’lerimiz bir yanda iyi ki’lerimiz tartı bir türlü eşitlenmiyor hayat işte... Siz kurmuşsunuz dengeyi dizelerde gerisini boş ver şairem,kutluyorum,Saygılarımla...
Kızkardeşim:gönül alma babında keşkelere eyvallah ama,hakikatta keşkeler hayata girmemeli;nedeni, biz en iyi zamanda ve mekanda varolmuşuz ve bizim imtihanımız için en uygun durumda yaratılmışız.Sevgiler,Selamlar.
Hayat işte, kantarın topuzu illa ki bir tarafa kayacak. Yaşlı Japon gibi yapmalı bence. Tam 112 yaşında olan Japon'a uzun yaşamasının sırrı sorulmuş. Her sabah erkenden uyanıp pencereyi açtığımda ister güneşli, ister yağmurlu, ister kar kış, ister fırtına lar kopsun; Ohhh, tam benim istediğim hava, diyerek başlarım güne, demiş. İyi ki varım, iyi ki varsın, iyi ki yazıyoruz, iyi ki okuyoruz, iyi ki konuşuyoruz, iyi ki buradayız diye diye yaşamımıza ait ne varsa iyi ki ile taçlandırabiliriz. Keşkeler düşünsün gerisini, biz ne. HAYAT İŞTE :)))
evet bu da var tabi iradenin disinda gelisen seylerde oluyor ama iradenin disinda olusan seyler genelde Allahin yazdigi seyler diye düsünüyorum ben sahsen.