(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZEYCAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZEYCAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ozan Mihribanım sadık ol dosta, Kör bıçaklar kalır sadece pasta, Yüzüme gün vurur yüreğim hasta, Çözüm dilde Zeycan nerdesin nerde. Mahlas beyiti kopya ettim Ozanım gönül sesiniz hiç susmasın su gibi berrak türkü kokan eserdi alkışlıyorum
Taze fidan sürmüş gönül bahçemde, Yıldız gibi düşmüş yüz de perçemde, Artar eksilmezsin dilde lehçemde, Gözüm yolda Zeycan nerdesin nerde? **** Çam çiçeği gibi kokun savrulur, Okyanusu aşıp bana yol bulur, Tenden uçar ama gönülde kalır, Sözüm solda Zeycan nerdesin nerde? **** Destursuz varılmaz gönül tahtına, Gurbet hasret özlem düştü bahtına, Salih ol bağlı kal gerçek ahtına, Güzüm gülde Zeycan nerdesin nerde? **** Vermişsin düzeni sazın teline, Anzer balı gibi düşmüş diline, Ahraz olup düşsem ozan eline, Düzüm çölde Zeycan nerdesin nerde? **** Ozan Mihribanım sadık ol dosta, Kör bıçaklar kalır sadece pasta, Yüzüme gün vurur yüreğim hasta, Çözüm dilde Zeycan nerdesin nerde?
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.