(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hak Ettin mi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hak Ettin mi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli dost kaleminizden çok güzel bir şiir okumanın zevkine ulaştım, sizi ve güzel şiirinizi kutlarım.Yarınların aydınlık ,şiirlerin daim olsun. Saygılarımla
Kadınlar gününde kardeşimizde gönlündekileri boşaltmış dizelerine Allah sabır vermiş kardeşime hoşuma giderek okudum şiiri kutluyorum.Kardeşime başarılar diliyorum.Yunus diyarından selamlar.
ÜSTADIM: BU SİTEM NİYE BU KADAR CANIM. HAK EDEN KUTLAMAYI DA HEDİYEYİ DE ALIR. HAK ETMEYEN İSE HİÇ BİR ŞEY. AMA EVLİ OLUP DA SABAH İŞE GİDERKEN EŞİNE KAHVALTI HAZIRLAYIP, GÜLE GÜLE, AKŞAM EVE GELDİĞİNDEN ELİNDE İSTER BİR ŞEY OLSUN OLMASIN GÜLER YÜZLE KARŞILAMAYANLAR İÇİN TAM YERİNDE BU DİZELER. SAYGILARIMLA...
İyi ki çekip gittin başımdan Tad alıyorum şimdi aşımdan Mutluyum her geçen yaşımdan Sen kutlamayı hak ettin mi üzmüş besbelli ki hak etmiş deyim yüreğinize sağlık usta kalem saygılarımla..
O zaman onu hak etmişsiniz ki o olmuş. Bundan sonra helal süt emmişini Allah nasip etsin . Öylesini hak etmeye gayret edin. Güzel bir şiir usta kalemden.Kutlarım.
Saygılarımla