Ya beyler Savcı beyler Bahar temizliği Yapılanıyor galiba Malüm havalar ısınıyor Kara sinekleri de tutuklatsanız Ya da sivri sinekleri. Vızır vızır vızıldayacaklar.
Ya beyler Savcı beyler Polis ağabeyler Her gün nerdeyse Bir kadın Bir kız Hayat damarları Söndürülürken Bir bacağı bir yerde Bir kolu bir yerde Parça parça parçalanıp Suçluları yakalayacağınıza Nerdeyse her muhalif Araştırmacı gazeteciyi Yazdı deyi Gerçeğin akını Tut kolundan götür Ey demokratik geçinen Fantazyam Tanzanmanyam Tam ta ta tam Katilleri sal gitsin Bebek öldürenlere ev cevazı Vay be aklığına bak Adaletin ve kalkınmanın Gazeteci yazmasın Ozan söylemesin Karınca kararınca çalışmasın Ağustos böceği gibi Saz çalıp oynayalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vay Be ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vay Be ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya beyler Savcı beyler Bahar temizliği Yapılanıyor galiba Malüm havalar ısınıyor Kara sinekleri de tutuklatsanız Ya da sivri sinekleri. Vızır vızır vızıldayacaklar.
Hacar mükemmel bir dille konuyu işlemişsin,o güzel yüregini ve yazan kalemini kutluyorum. Saygılar şairem...
Kutlarım suya sabuna dokunan dizeleri.
Selam ve Sevgimle.