(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNÜN ŞİİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNÜN ŞİİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kareli gömleğinde ruj izi, Tv’ de hep aynı pembe dizi. Aşkı anlatmayan bir günün şiiri, Sahibidir,ne beyaz ne kırmızı kurdelenin...
Bence şiir sende bir şey bırakmış mı? O şiirde kendini bulmuşmusun o önemli..birde yorumlar...Gerisi pek önemli değil...Önemli olan severek şiir yazmak..duyguları güzel biçimde dile getirip yazmak...İlkokul 1. sınıf çocuğumusun ki kırmızı kurdela istiyosun:) Bu şiirinde sana katılıyorum..doğru söze ne denir...
oğlum o seçkiler falan önemli değil. başına bir kurdela takılsa ne olur takılmasa ne olur. önemli olan geleceğe kalacak şiir yazmaktır. o da öyle kayırmayla falan olmaz. sen bu günkü başarıyı boş ver de çalış daha güzel şeyler yaz. hem o benim şiirden rep şarkı olmaz. orada ben şehitlerimizi anlatmıştım. tabi millete heveslenip böyle anlaşılmaz şey yazarsan birisi de gelir senin acı dolu şiirini rep şarkı yapar. sana dediğime bak bir ben de bu yaşımda hataya düşerken değil mi. işte böyle uyaralım birbirimizi.
... Kareli gömleğinde ruj izi, Tv'' de hep aynı pembe dizi. Aşkı anlatmayan bir günün şiiri, Sahibidir,ne beyaz ne kırmızı kurdelenin. ... yürekteki seçki önemli ...
Tv’ de hep aynı pembe dizi.
Aşkı anlatmayan bir günün şiiri,
Sahibidir,ne beyaz ne kırmızı kurdelenin...
Bence şiir sende bir şey bırakmış mı? O şiirde kendini bulmuşmusun o önemli..birde yorumlar...Gerisi pek önemli değil...Önemli olan severek şiir yazmak..duyguları güzel biçimde dile getirip yazmak...İlkokul 1. sınıf çocuğumusun ki kırmızı kurdela istiyosun:) Bu şiirinde sana katılıyorum..doğru söze ne denir...