Tunusta başlayan ve tüm kuzey Afrika ile ortadoğuya yayılan emek ve özgürlük savaşı veren, onları harekete gerçiren yüreğe (UYANAN DEV’E) bin selam olsun.
UYUYAN DEV UYANINCA Baskı dolu o yıllarda, Sömürüldü hep emekler. Artık şimdi isyanlarda, Acı dolu o yürekler. ....Sömürüye savaş açar, ....Uyuyan dev uyanınca.
Teokratik düzenlerle, Yıllarca hep ezildiler. Kemiğe dayandı bıçak, Sokaklara döküldüler. ....Özgürlüğe bayrak açar, ....Uyuyan dev uyanınca.
Karanlığa alışanlar, Korkmaz oldu aydınlıktan. İsyan doldu hep sokaklar, Hem yoksulluk, hem açlıktan. ....Aydınlığa yelken açar, ....Uyuyan dev uyanınca.
Durduramaz artık kimse, Barış dolu yürekleri. Onlar şimdi dikecekler, Kardeş kokan çiçekleri. ....Yüreklerde güneş açar, ....Uyuyan dev uyanınca.
Selamettin PULAT 27.02.2011 Pazar :20.45 Erenler/ SAKARYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYUYAN DEV UYANINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYUYAN DEV UYANINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba yüreği mükemmel yiğit dostum kaleminden özgürluk nidaları damlayan yürekli arkadaşım şiirin anlam dolu,can dostum şiirini ve sizi yürekten kutlarım.Beğeniyle ve zevkle okudum şiirini..Uyandı uyananlar yol uzun da olsa bu yol asılacak tüm karanlıklara rağmen.... Saygılarımla
DEVLER GENELLİKLE ON YIL VE DAHA FAZLA YIL, SÖMÜRÜLDÜKTEN SONRA UYANIYORLAR. BİR DE ZAMANINDA UYANMASINI BİLSELER... ÇOK ANLAMLI VE GÜNCELİ YAKALAMIŞ, ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR Dİ. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Teokratik düzenlerle, Yıllarca hep ezildiler. Kemiğe dayandı bıçak, Sokaklara döküldüler. ....Özgürlüğe bayrak açar, ....Uyuyan dev uyanınca.
Karanlığa alışanlar, Korkmaz oldu aydınlıktan. İsyan doldu hep sokaklar, Hem yoksulluk, hem açlıktan. ....Aydınlığa yelken açar, ....Uyuyan dev uyanınca.
Vatan millet için hangisi hayırlı ise o olsun...her zaman bilinçli olmak gerekir her şeyde..
en güzel şiirlere..sayglarımla..
mehmet ali unsal tarafından 2/28/2011 2:22:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
......Yalnız ülkemiz için değil, tüm dünya halkları için en büyük öazlemimiz barış ve kardeşliktir. ... Yaplın tüm eylemlikler buna yönelik olmalıdır.Ancak özgürlükler kısıtlı olunca,barış ve kardeşlik zor oluyor. ....Yorumunuz için teşekkür ederim. ....Saygı ve sevgiyle kalın.
özgürlüğe dair güzel anlatımdı,
yüreğine sağlık,
saygılarımla