(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırk dokuz yaşına geldim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırk dokuz yaşına geldim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım güzel şiirini evet yııllr ah o yıllar nsıl geçti ki geçti ve geçer... hiç farkıb bile değiz... bir gün bakarız biter... etkileyici şiirdi nice yıllere selem ve saygılar... tebrikler çok güzel şiirdii...
masumiyetin beyazlığı sadece saçlarımda aynalar yaşlı ve yorgun bakmakta yaşlar gidiyor bazen son süratle giden arabanın camından bakıyormuş gibi hissediyorum kendimi bende 44 yaşıma geldim güzeldi yüreğinize sağlık mutlu sağlıklı başarılı hayırlı ömür dilerim
Artık yoruldu dizlerim Ben gidenleri özlerim Arkada kalmaz gözlerim Kırk dokuz yaşına geldim Artık yoruldu dizlerim
Hele durun değerli dost yürekk.dizlerin yorulması için çok erken :)))yaşın tam olgun kendini bilir güzel çağları allah sağlıklı uzun ömürler versin.tebrik ediyorum.nice yeni sağlıklı yaşlara inş.selam saygımla..
Hayatın gerçeği bu değil mi? Ne şiirler ilgili ne de yorumla ilgili bir şey yazmayacağım.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN, ALLAH KUTSAL MEKANLARI YENİDEN GÖRMEYİ NASİP ETSİN. ÖMRÜNE BEREKET VE MUTLULUK GELSİN. EVLATLARININ HAYRINI GÖRESİN, HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.