(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANADOLUM-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANADOLUM-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık mükemmel şiirinizi ve sizi gönülden kutluyorum,Biz bir anadoluyuz,Türküyle kürdüyle,lazıyla çerkeziyle abazasıyla türlü türlü renkleriyle,çanakkalede yan yana yatan şehitlik abidesiyle biz bir bütünüz,bir karış toprağımızı haine vermeyiz böldürmeyiz bu güzel vatanı,gerekirse şehit oluruz bu güzel vatan uğruna iç düşmanlar ve diş işbirlikçiler ne kadar feryat etseler bile bu aziz millet dünyaya insan hakları ve demokrasi dersi vermeye devam edecek şanlı osmanlı tarihinde olduğu gibi yeterki iç ve diş düşmanlara karşı uyanık olalım,doldurulmuşa gelmeyeleim,seçim yaklaşırken kaos çıkarmaya çalışanlara özellikle dikkat edelim.dört mevsimin yaşadığı ülkemizde herkesin gözü olduğunu özellikle unutmayalım.selam ve dua ile..
selam..hocam güzel şiirinizi kutlarım....ANADOLU dedinmi daglar.taşlar dile gelmiş....işta ANADOLU insanı bu dedirten şiiriniz tarih kitaplarına yazılacak türden...umarım eyerli büyükleimiz dikkate alırlar..güller diyarından selam ve dua.lar ile ....puanım tamdır
AKLIM ALDIN BİR HOŞ OLDUM TÜRKİYEM... BU CENNET VATANIN KADRİNİ KIYMETİNİ BİLMEYENLER YA GÖZ KÖRÜ, YA GÖNÜL KÖRÜDÜR...TÜRKİYEDE İTİLMİŞ YOKTUR, KENDİLERİNİ BİR KENARA İTENLER VARDIR. DUYARLI ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ.SEVEREK VE GURURLA OKUDUM. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
KUTLUYORUM RECEP BEY NE GÜZEL YAZMIŞSINIZ ŞU CENNET VATANIMI GÜZEL ANLATMIŞSINIZ. BURASI TÜRK YURDUDUR ÖYLECEDE KALACAK NE ALBAYRAK İNECEK NEDE EZAN SUSACAK.
SELAMLAR VE SAYGILAR SABAH HAYIR SAATİNDEN KEM GÖZLER TÜM KÖR OLSUN KAYBOLSUN ÜSTÜMÜZDEN ALLAH BU MİLLETİME EBED BİRLİK YAŞATSIN BU CENNET VATANIMI AMAN PARÇALATMASIN