BEN BUYUM İŞTE! duygularım dile geldi,sel gibi. geçiyor ömrüm,esen yel gibi. asla anlayamadım şu hayatı, mutluluk hep uzak durdu,el gibi.
çocukluğum geçti,sanki ilkbahar, gençlik yılları,mutlu ve sıcak bir yaz... olgun yaşlarım,kışa yakışır,zorlu ve çetin... işte geldi hazin sonbahar.....
herşeye rağmen yinede şükür, ya yaşamasaydım mevsimleri. daha ilkbaharda gitmekte olurdu, hayat başlamadan sonda bulurdu....
benim de özlemlerim kaldı ,boynu bükük düşlerim, benim de anam vardı,yüreği yanık, benim de babam vardı,yüreği dağlardan yüce, benim de sevdalarım vardı,yarım kaldı sessizce....
sonbaharda ağaçta kalmak isteyen yaprak gibi, tutunuyorum hayata,dört elle. çevreme yağıyorum çisil çisil durmadan. evlatlarımı sarıyorum sımsıkı,sapasağlam.
dilimin döndüğünce,gönlümün bildiğince, anlatıyorum hayatı,gerçekleri... doğruluğun,sevginin saygının erdemini, ve onlara hep şu sözü söylüyorum: ’yavrularım,doğru sendeler yıkılmaz.’ Reyyhann
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN BUYUM İŞTE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN BUYUM İŞTE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benim de özlemlerim kaldı ,boynu bükük düşlerim, benim de anam vardı,yüreği yanık, benim de babam vardı,yüreği dağlardan yüce, benim de sevdalarım vardı,yarım kaldı sessizce....
Herkesin bir hikayesi var, elbet. Güzel anlatmışsınız. Hayatın gerçekleri karşısında duruş sergilemek. Doğru ve erdemli duruş sergilemek önemli... Tebrik ederim, Saygılarımla.
dilimin döndüğünce,gönlümün bildiğince, anlatıyorum hayatı,gerçekleri... doğruluğun,sevginin saygının erdemini, ve onlara hep şu sözü söylüyorum: ''''yavrularım,doğru sendeler yıkılmaz.''''
VE ŞİİR BU İŞTE... YÜREĞİNİZE SAĞLIK KALEMİNİZ DAİM OLSUN
benim de anam vardı,yüreği yanık,
benim de babam vardı,yüreği dağlardan yüce,
benim de sevdalarım vardı,yarım kaldı sessizce....
YÜREĞİNE SAĞLIK,MUTLU KAL,MUTLU YAŞA.