(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarından Banane şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarından Banane şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayt dün kötü bugün yaşanıyor ama yarınlar umut yarınlar suçsuz günlerimin sevabı olsun yarınlar yaşanmamış günahların temiz sayfalarıdır yaşanmasa da yarınları tercih ederim
Her günümü hesaplarım, Bugünümü yaşamalıyım derken, Dünün arta kalanlarından başlarım, İyileri bir kefeye, Kötüleri fiğer kefeye koyar, Tartarım... Yarın aynı hataları yapmamak için...
Hayat işte böylerdir, Dün, bugün ve yarın... ************************************** Teşekkürler dünümüzü, bugünümüzü ve yarınımız hatırlattığın için Esma Kahraman... Yaşanılası yarınlarda yaşamanız dileğimdir...
Dün ve yarın hayalperestliktir demişsiniz ama hayal kurmadan bir kul varmıdır yaşayan... Hayal gerçekleştirilmesi için yaşamın ön hazırlığıdır. Hayal kurmadan yaşamak mümkün değildir. Öyle yaşayanlar, derede akan su misali nereye gideceği nerede biteceği belli olmayandır.... Hatalardan iyi veya kötü mutlaka ders alınır.... Hata yapmak güzel olsaydı ismine hata denilmezdi... Saygılarımlaaaa.
hayıflanmak yerine bir şeyler katmalı hayat'a.....
ya geçmişe kaçmalı,
yada
geleceğe uçmalı..............
saygılar...........