Seninle ikinci doğuşum dünyaya Bir dokuz ay karnında taşıyan annem Asla hakkını ödeyemeceğim tek varlık Cefamı az çekmedi dokuz ay ne demek Tarlada evde her işte beni taşıyan Beni doğuran ak sütüyle besleyen Her geceyi uykusuz geçiren annem Ne yapsam ne etsem asla hakkını vermem Şimdi ise sen canımın içi kadınım Bana yüreğinde yer açtın yer verdin Mutluluğu aşkı seviyi aşılatın Geceni gündüzünü benle paylaştın Gündüze günaydınınla başladım İşe senin adınla adım atım Sen sevdanla dünyalar verdin Ne yazsam ne karalasam anlatamaz Hiç bir kalem senin sevdanı yazamaz Canımın içi hiç kimse sen sen olamaz Ben seni annem kadar sevdim aşık oldum Seninle ben bir ömürde iki kere doğdum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iki kere doğdum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iki kere doğdum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazsam ne karalasam anlatamaz Hiç bir kalem senin sevdanı yazamaz Canımın içi hiç kimse sen sen olamaz Ben seni annem kadar sevdim aşık oldum Seninle ben bir ömürde iki kere doğdum...
Güzel severek okudum şiirinizi tebrik eder kutlarım
Boşa dememiş ozan....İki böyük nimetim var...biri anam...biri yarim ..diye.Harikaydı minnet duygularını yansıtan dizeleriniz.Her dem sevgi sizible olsun dilerim.Kutlarım.
RABBİM DAİM EYLESİN MUTLULUĞUNUZU... BU KADAR SEVGİ DOLU,VEFA DOLU BİR YÜREK KOLAY BULUNUR DEĞİL. NE ZAMAN SAYFANIZA GİRSEM POZİTİF ELEKTRİK YÜKLENİYORUM. TEŞEKKÜRLER,TEBRİKLER VE DE SAYGILAR DOST...HŞT
şiirlerinizi çok beğendim..kaleminiz daim olsun..saygılarımla yorumlarınızı beklerim hemşerim