Sen neden sitem eder durursun, ne diyorsun be güzel, Darmadağın oldum kalmadı hiçbir şeyim özel, Sana yazdım, anlattım yıllarca sevdamı sözel, Yok dünyamda ve de hülyamda senden başka güzel...
Yandım kavruldum, bittim mahvoldum deme bana, Feryatların arasında bir sitem yolla Allaha, Yalvar yakar, dualar et hazreti Mevlaya, Bir tekme de sen vur sensiz olan dünyama...
Söyle güzel, kavuşmaksa vuslata ermekse muradın, Beni ve hayatını yapma darmadağın, Kalırsa eğer bende senin en küçük bir ahın, Vebalini taşıyamaz inan, tarumar olmuş bu bağın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sitem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sitem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
CEVABINIZ AKILLICA İDİ. AZ SÖZLE ÇOK CEVAPLADINIZ. SİZ YAZMAYA BAKIN. SİZ DE İYİ ŞAİR OLACAKLARDANSINIZ. ÖNCEK İYAZDIKLARIMI BU CEVABINIZLA BİRAZ DAHA DÜŞÜNMELİYİM. SELAMLAR.
Hoşgeldiniz EsmaBağış, Şiirlere övgü dolu cümlecikler de yazılır, Eleşri dolu sözcükler de yazılır. Bunları evsahibi olarak hoşnutlukla karşılamalıyız. Çünkü her eleştri daha da iyiye yönelmemize vesile olur...
Ben kendimi mazbatalı şair olarak tanımlamıyorum. Zaman zaman gönül penceremden yayılan ışıltıları burada paylaşıma sunuyorum. İddiam da yok ben iyi yazarım diye. Buyrun siz karar verin yolun neresinde olduğuma...