(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU KALP SENİ UNUTUR MU ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU KALP SENİ UNUTUR MU ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaderime yazılmışsın, Yüreğime kazınmışsın, Sen bir ömür adanmışsın, Bu kalp seni unutur mu? .......................................Seven yürek unutmaz.Ne güzel anlatmış duygulu şiiriniz.Kutlarım...
Saygılar dostum duyguların anlam yüklü ,şiir harika olmuş, kutluyorum sizi.. tutku ve sevgi dolu dizeler seven ve özleyen yürek böyle olur,tebrikler Saygılarımla
Merhaba, şiir yorumlarından ismini hatırlıyordum.ilk kez şiirinizi paylaştım...görsellikle beraber güzel bir kompozisyon olmuş...Şiirinizin bazı bölümlerinde zengin kafiye uyumu ve redif kullanılmış...Duygu yoğunluğu çok güzel...Şiirin ismi bildik bir şarkı adı olmasaydı daha mı özgün olurdu acaba?...Fakat sevgi imgeleri çok güzel...candan ve duygulu...tebrik ediyorum efendim...paylaşmak güzeldi...Entellektüel.
unutmaz efendim,kalpler iyiyi de,kötüyü de öyle kolay kolay unutmaz...hele bu güzel şiiri hiç unutmaz. anlam deryasında,okumasına doyum olmayan dizelerdi... tebrikediyorum tüm kalbimle... saygılar sunuyorum...HŞT
Yüreğime kazınmışsın,
Sen bir ömür adanmışsın,
Bu kalp seni unutur mu?
Çok anlamlı ve güzel bir şiirdi tebrikler..
Saygılarımla..