Hazineyi soyup soğana çevirip Güzide cumhuriyeti devirip Hangi yüzle çıkıp karşısına, Benim ulusum Benim halkım diyeceksiniz, Zulmetmek mi gerek Verdiyse oyunu halkım sana?!
Ne yaptıysanız görüyoruz Başınızı örtseniz kıçınız meydanda Kimi soydunuz, nasıl soydunuz Çalkalanıyor her yanda Kapanmıyor işte kıçınız, Bunca cari açık bizim değil Hepsi sizin suçunuz!
Her yanlış adımın bedelini Ödeyeceksiniz; Çaldıklarınızın tümünü Vereceksiniz geriye bir bir Gümbür gümbür geliyoruz Yer mi delindi, gök mü yarıldı Ödümüz patladı diyeceksiniz?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABIK SAPIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABIK SAPIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir devrin doğru muhasebesi...devamlı millete cambaza bak diyerek malı elinden çalındı...her dönem de böyle oldu ne yazık ki... elbette esas görev halkın...doğruyu bulmak ve seçmek..ama insanlar olmuş melek yüzlü şeytan...seçemiyorlar işte hocam... rabbim hakkımızda hayırlı olanı nasp etsin.duyarlı şiirinize tebrikler benden. saygılarımı sunuyorum...HŞT
malı elinden çalındı...her dönem de böyle oldu ne yazık ki...
elbette esas görev halkın...doğruyu bulmak ve seçmek..ama insanlar olmuş
melek yüzlü şeytan...seçemiyorlar işte hocam...
rabbim hakkımızda hayırlı olanı nasp etsin.duyarlı şiirinize tebrikler benden.
saygılarımı sunuyorum...HŞT