bir süredir ne hikmetse hergün yerli yersiz yazılı ve görsel basını süslüyor ’yaşam mimarı’ diye anılıyor yakın bir gelecekte ’en seksi erkek’ seçilirse hiç şaşırmayacağım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En Seksi Erkek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En Seksi Erkek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Valla bi ben anlamadım kimden bahsettiğini... Sormayacağım da utancımdan. Bi de "yaşam koç"ları çıktı... Bazıları dişi koç.. Nasıl oluyosa ???!!! O değil de... Sanki biz yaşamayı bilmiyoruz kibi...
Romantizmin ölmesiyle,suni yapay bir akım oluştu bilirsiniz bunun adı da seksualizm,tabi ki,bu akımın devamını sağlayacak figuranlar lazım,işte bunlar o günler için yastık altında saklanıp,zamanı geldiğinde mantar gibi piyasaya sürülecek olan tüketim kölelerinden sadece bazıları....selam ve mutluluklar,ayrıca sizi kutluyorum,ancak ben bunlara biraz fransızım ne olduğunu bilirsem sevinirim...
TİLHABEŞLİ FİLOZOF tarafından 2/15/2011 11:43:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eğer o herifi de seksi bulup seçer,meçerlerse ben de ertesi gün AİHM ' ye gitmezsem bana da... Neyse büyük konuşmiim yine. Sürpriz seçimlere alıştık nasıl olsa!..
Siz deyimle "değerli yazarım", çok haklı bir konuya eleştirel yöntemle şiirsel bakmışsınız, öyle seksi erkek ki bu zat-ı muhterem, ünlü bir yönetmen bile, onun yanında fotojetisini yitiriyor sanki (!)
:) Saygılarımla...
Göktürkmen tarafından 2/15/2011 6:20:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sormayacağım da utancımdan.
Bi de "yaşam koç"ları çıktı...
Bazıları dişi koç..
Nasıl oluyosa ???!!!
O değil de...
Sanki biz yaşamayı bilmiyoruz kibi...