karşıdaki binanın dördüncü katında balkonda mavi bir çarşaf özgürce uçuşuyor binanın tepesinden bir martı uçuyor aheste belki de ailesine simit almaya gidiyordur
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aheste şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aheste şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çarşaf özgürce dalgalanabilir...sadece. Martı ise alabildiğine özgürdür.. Va çarşafları ıslatır haylaz çocuklar. Oysa martı her zaman kar beyazdır. Simit tazedir sabah vapurunda... Ucundan da ısırılmış ise .... Tam benlik valla.. Ya aklımızı denize sokup çıkartıyorsun... Galatanın eski rutubet suratlı binalarından asılan çarşafları anımsatıyorsun.... Vapurla geçiyoruz karşıya.... Bin bir meşakkat ile.. Sen Allah bilir evde yatıyosun. Allah seni bildiği gibi cennete hapsetsin.
Sahildeki çatılar dolunca E-5'i de geçip,Yakacık sırtlarında çatı kiralamaya başladılar. Kargaların bölgesine girdiler yani.Sürekli arbede çıkıyormuş. Üstelik,balık da azaldı.Simit,aslanın ağzında. Bi de üç çocuk!.. Bizden gördüler tabi.Martıları da kendimize uydurduk sonunda.
Hanımefendi çok şirinler doğrusu ...Bizim de yaklaşık 200 kadar martımız var .Her gün şov yaparlar bize ama, hiç yavrularını görmüyorduk.Yuvalarını 4 Km. ötede bir adada kuruyorlar.Sayenizde çilli yavrularını da gördük.Tebrikler teşekkürler...
Martı ise alabildiğine özgürdür..
Va çarşafları ıslatır haylaz çocuklar.
Oysa martı her zaman kar beyazdır.
Simit tazedir sabah vapurunda...
Ucundan da ısırılmış ise ....
Tam benlik valla..
Ya aklımızı denize sokup çıkartıyorsun...
Galatanın eski rutubet suratlı binalarından asılan çarşafları anımsatıyorsun....
Vapurla geçiyoruz karşıya....
Bin bir meşakkat ile..
Sen Allah bilir evde yatıyosun.
Allah seni bildiği gibi cennete hapsetsin.