YALAN DÜNYA NIN SAHTE İNSANLARI ARASINDA YENİDEN SENSİZLİĞE ALIŞMAK ,ÖLÜMÜN SICAK NEFESİNİ HER GEÇEN GÜN ÜZERİMDE HİSSETMEK,BİR DEĞİL HER GÜN BİN DEFA ÖLMEK...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN HİÇ SEV/DİN Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN HİÇ SEV/DİN Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle içimdesin ki. Ruhumun derinliğinde, Hatta can bildiğim yerdesin... Sen hiç sevdin mi ben gibi...
HARIKA SÖZ O GUZEL YÜREGİNİZİKUTLARIM
SEN SONSUZ SEVGİİLE SICACIK İÇİMDESİN İÇİMDE RUHUM SENİNLE YÜREGİM YÜREGİNDE ŞUNU BİLKİ EY SEVGİLİ SEN BENİM YAŞADIGIM ÖMRÜMÜN İÇİNDESİN İÇİNDE YOKSA SENDE BEN BÖYLE DEGİLMİYİM EY SEVGİLİ HADİ SÖYLE BEN OLMASAMDA SENİN GÖNLÜNDE HEP HEP BENİMLESİN BENİMLE
Merhaba, her yüreğin sevdası bir başkadır...Her seven bir başka yanar...Çünki her bedenin ateşi ve odunu başka başkadır...Her seven farklı düşer kör kuyulara...Her gözün yaşı bir başka tuzludur...Her seveni acılar bir başka ısırır...Bir başka acıtır hüzünler...O yüzden herkesin kendi aşk hikayesi vardır...Kendine has...Sevmek bu yüzden kimisine mutluluk getirir kimine elem...Kimi vefalı arkadaş bulur kimi bulamaz...YALAN DÜNYA İNSANLARI KİMİ ZAAMAN DA TESELLİ OLUR YARALI KALPLERE ...Şiiriniz güzeldi...tebriklerimle...Entellektüel.
YALAN DÜNYA NIN SAHTE İNSANLARI ARASINDA YENİDEN SENSİZLİĞE ALIŞMAK ,ÖLÜMÜN SICAK NEFESİNİ HER GEÇEN GÜN ÜZERİMDE HİSSETMEK,BİR DEĞİL HER GÜN BİN DEFA ÖLMEK...
Harkulade duygular yürekten kutluyorum güzel dizeleri alkışlıyorum Tebrikler.selam sevgi dua ile...
Ruhumun derinliğinde,
Hatta can bildiğim yerdesin...
Sen hiç sevdin mi ben gibi...
HARIKA SÖZ O GUZEL YÜREGİNİZİKUTLARIM
SEN SONSUZ SEVGİİLE SICACIK İÇİMDESİN İÇİMDE
RUHUM SENİNLE YÜREGİM YÜREGİNDE
ŞUNU BİLKİ EY SEVGİLİ SEN BENİM YAŞADIGIM ÖMRÜMÜN İÇİNDESİN İÇİNDE
YOKSA SENDE BEN BÖYLE DEGİLMİYİM EY SEVGİLİ HADİ SÖYLE
BEN OLMASAMDA SENİN GÖNLÜNDE HEP HEP BENİMLESİN BENİMLE