(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuk Gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuk Gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
rüstem emm'nin hayatımda büyük bir yeri anlamı var, aslında hayalimde, derdi bana sakın aşık olma diye,dinlemedim bir gün gözümde yaşlarla gittim, sordu ne oldu diye, aşık oldum dedim, çok kızdı bana,ekledi "ben sana aşıkm olunmayacak dedmedimmi " diye, bütün saf halimle demiştim "o" zamanlar, "ama emmi önce o başlattı" ......diye anısı budur bende............. saygılarımla..............
Bu küsmecelere alıştık zaten. Hem,taraflardan biri özürdiler veya araya birileri girer,konu halledilir. Benim korkum başka! Mazallah,Allah'ı küstürürsek n'olacak? Aracı olacak kimse de yok. "Özürün kabahatinden büyük" derler valla. Dikkat ve de dua edelim de küsmesin..
İnsan tabii ki sevdiğine küser, Yapılan hataları kendine dert eder, Sevmediği birine küsülürse eğer, Millet, tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış der...
büyüklerin çocukça küsmesi de ayrı bir güzel oluyor ama :) Hem çocuk veya büyük fark etmez; insan zaten sevdiğine küsermiş. Sevmediğine küsse ne olur küsmese ne? tebrikler Esma Hanım...
insanlar çocuk gibi çabucak seviniyor kolayca küsüyor en çokta sevdiğine küsüyor ............................az ve öz,sayın hocam sevdiğine küsmek,en kolay yolu seçtiğimden kaynaklanıyor olsa gerek
Sevilmeyi de...
Sevmeyi de...
Denizler gazoz olsa içen olmaz...
Gazozdan deniz olsa yüzen olmaz...
Olmadı ya hu!