(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH'IM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH'IM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatın en büyük hakikatı onu tanımak onu tefekkür etmek her sanat her eserde onu müşahede etmektir bu güzel tefekküre maaşallah selam ve hürmetlerimle
ÜSTADIM; NEFİS DİZELERİNİZ İÇİN SİZİ KUTLUYORUM. O HER ŞEYİN SAHİBİ. O OL DEDİ Mİ HER ŞEY OLUVERİR. O OL DEMİ Mİ HER ŞEY BUZLA TUZ OLUR. ONUN İÇİN HİÇ BİR GÜÇLÜK YOK. O'NUN KADRİNİ BİLMEYENLER BAZILARI BİR BİLSELER. SONSUZ SAYGI VE SELAMLARIMLA OĞUZSOYLUM.
Merhaba Recep Bey,şiiriniz Yunus Emre tarzında ve İlahi gibi olmuş...O kadar candan ve sevgi dolu ki...Aynı zamanda da yiğitliğin...ahde vefanın...vatan va millet şuurunun nüvesi gibi....katılmamak mümkün değil....Yüreğiniz ve kaleminiz var olsun...Kalplerde Allah(c.c.) ateşi yanan serden geçtilerle bu ülke ayakta durmaktadır...Bir ülkenin gerçek ordusunun yanında irfan ve dua ordusu da çok önemlidir...Osmanlı zamanında ordu-yu hümayunun yanında ülamalarla birlikte giden gönül erleri de vardı...Bunlar cihat etmekle beraber her vakit ve fırsatta da can-ı gönülden dua ederlerdi...Onların duaları bereketi ile ordu daha da güçlenirdi...Bu bağlamda şiiriniz o kadar çok güzellikleri hatırlattı ki şanlı mazimiz adına gururlanmamak mümkün değil...Yüreğinizi ve kaleminizi tebrik eder saygılar sunarım efendim...Entellektüel.