Bana gelişin onur, en baş köşeye konur Gülüm al mı beyaz mı, hayatımı sardı nur Tüm kainat şahittir, üflerim çalgı neyi Allah bilir her şeyi, bunu duy beyler beyi.
Sensiz geçen tüm zaman, boşuna geçmiş inan Aşkımsın sen benim, kıskansın Mimar Sinan Mimarim anlı şanlı, bu şiir sanki canlı Seni seçtim yürekten, aşkım kırmızı kanlı.
Ruh ikizimi buldum, sensiz yalnız bir kuldum Bir mektup kadar sessiz, bazen resmen bir puldum Memleket duysun bunu, aşkta eledim unu Sevginin alası var, kalbin anlasın şunu.
Güzel yarınlar bizim, karşında yerde dizim Ressam oldum sayende, sensin en özel çizim Ondört Şubat’tır bugün, biz olalım çok mutlu Karşılıklıdır bu aşk, aşk bizden çok umutlu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ONDÖRT ŞUBAT'TIR BUGÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ONDÖRT ŞUBAT'TIR BUGÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana gelişin onur, en baş köşeye konur Gülüm al mı beyaz mı, hayatımı sardı nur Tüm kainat şahittir, üflerim çalgı neyi Allah bilir her şeyi, bunu duy beyler beyi.
cok güzeldi şiriniz siz şiirdende güzeldiniz allah mutlu etsin kuluyorum
rahmiusta tarafından 2/8/2011 2:57:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok Harika Olmuş; Ömür Boyu Mutluluklar Dilerim Resmdeki Sizlere...
Ben de Sizlere Bir Şiir İle Katılayım Bari.
Sevgilerimle.
GÜN BİZİMDİR SEVGİLİM Bak geliyor ilkbahar, ilgi bekler âşıklar Davul zurna olmasın, çalsın tahta kaşıklar Kutlu olsun yürekten, kalp ver izaleyi şu Sevgililer Günü bu, aşk için diyelim hu.
İki kişi olmuş tek, zar attım geldi hep yek Şarap içtim kırmızı, aslan sütüm varken sek Yâr karşımda oturur, ben bakarım aşk ile Çatlasın kıskanan zat, her zalim çeksin çile.
Kar yağıyor dağlara, selam diyor bağlara Akdeniz çok dalgalı, balık küskün ağlara Rahmet istiyor kökler, yere düşmeden yaprak Bak çöle dönmüş kalbim, su ister kuru toprak.
Aşk benzetme sakın, belki sana çok yakın Çift yürek olursa bir, kalp atar akın akın Sevenlerdir bu gün, aşkı âşıklar yaşar Gün bizimdir sevgilim, dolu dolu aşk taşar.
Gülüm al mı beyaz mı, hayatımı sardı nur
Tüm kainat şahittir, üflerim çalgı neyi
Allah bilir her şeyi, bunu duy beyler beyi.
cok güzeldi şiriniz siz şiirdende güzeldiniz allah mutlu etsin kuluyorum
rahmiusta tarafından 2/8/2011 2:57:10 PM zamanında düzenlenmiştir.