Sanadır gülümseyişlerim Mor gecenin gizeminde Mor gecede yazıyorum aşkımı Mutluluğu aşkı sevgiyi Yıldızlar mehtap güneş şahit Sana olan sevgime aşkıma Uzatıyorum ellimi yıldızlara Tek tek toplayıp takıyorum saçlarına Işıl ışıl nur saçan gülen gözlerine Ellerim ellerinde dizlerim dizlerinde Sanadır tüm dualarım ALLAHIN huzurunda İyi günde kötü günde olacağım hep yanında Seninle olan güzellikleri öpeceğim gözlerinde Mardin in gerdanlık takan eşsiz gecelerinde Mor gecede yıldızlar ve mehtap daha parlak Aşk sevgi mutluluk sevda seninle daha ak Bir genç kızın gelinliği kadar beyaz ve temiz Seninle beraber yaşadığımız bu sevgimiz Gülümseyişlerim gözlerinden yansıyan nura Seninle ALLAH huzurunda varıyorum mutluluğa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mor gecede şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mor gecede şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir genç kızın gelinliği kadar beyaz ve temiz Seninle beraber yaşadığımız bu sevgimiz Gülümseyişlerim gözlerinden yansıyan nura Seninle ALLAH huzurunda varıyorum mutluluğa.
Şiirinizi okurken keyif aldım.Güzel ve etkileyiciydi.Tebrikler... saygılarımla.
Sanadır gülümseyişlerim Mor gecenin gizeminde Mor gecede yazıyorum aşkımı Mutluluğu aşkı sevgiyi Yıldızlar mehtap güneş şahit Sana olan sevgime aşkıma Uzatıyorum ellimi yıldızlara
keyifle okudum tebrikler bırakıyorum. Allaha emanet olun..