anlamaya çalışıp hiç anlamamak soruları biriktirip cevap bulamamak azı çok yapamamak hayata katamamak üstüne bir de şiire uygun foto bulamamak gücüme gidiyor ahh hüzünleniyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzünlü Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzünlü Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi , bir defa fotoğraf şahane. Soru miktarı varlık miktarından çok , cevap iyice sonsuz , hangi birini öğreneceğiz. Eksik kalınca hesap mı tutmayacak sanki.Kim tutturmuş hesabı ? HİÇ....Bizimki de varsın eksik olsun ,rahat olun biraz... Tebrik eder saygılar sunarım.
anlamaya çalışıp hiç anlamamak soruları biriktirip cevap bulamamak azı çok yapamamak hayata katamamak üstüne bir de şiire uygun foto bulamamak gücüme gidiyor ahh hüzünleniyorum ****************************************** Bu keyiflenilecek bi hüzün, Dertlere gark olacak hüzünlerden korusun mevlam...
Şu duvardaki resimde, saçı sakalına karışmış adam, Neden öyle zünle etrafını seyreder durmadan? Sanki: "Niçin beni böyle yarım astınız" der gibi... Baktıkça ona, için için ağlatır, kahreder beni!
Gözleri, hep gözlerimdedir;acıyla,hüzünle bakar! İşte o resmin varlığı,bakışları beni hep yıkar. Durduğu yerde çerçevelerini kesmek ister gibi... Sanki benden birşeyleri ezmek ister gibi... Gece bakar, sabah bakar, akşam bakar hüzünle, Düşünceler çığ misali kayarak akar yüzünde!
Yukarıdaki şiirde tarifi yapılan resmi koymaya ne dersiniz Esma Hanım? Sanırım böyle bir resim aramış olmalısınız...Tebriklerimi bırakıyorum şiirinize...Sevgiyle kalın...
hüznün bu olsun tek hayatta şiir dostu . aslinda çok güzel bir uyum bence resimle birlikte. ama mecazen geçmişse söz ve içindeki hüznün resmini görselleştiremez insan bunuda belirteyim. yok mecazen değilse zaten resim istemem koy cebime :)) der gibi hüznü anlatıp algıyı dahada pekiştiriyor... eee şimdi dersin ne alaka DOST KALEM... benim sözümdür '' SENİN SENİ GÖRDÜĞÜNLE BAŞKASININ SENİ GÖRDÜĞÜ BİR DEĞİLDİR.. sevgiler saygılar..
tek derdin bu olsa diye düşündüm bir an..:))