Bana gel deme ! Bırak umutsuzluğum bende kalsın, Bırak sümbüllerin hüznünü tadayım boynumu bükeyim, Bırak bu aşk ateşinde mum gibi eriyeyim…
Hatırlıyor musun bana git demek istemiştin, Seslenir gibi yapıp susmuştun, geceler boyunca, İşte o an gözyaşlarım hıçkırıklarımla harmanlanmıştı, Sen hissedemedin, belki de umursamadın yıkılışımı, Adımlarımı atıyordum ama ruhum duraksamıştı…
Bana gel deme ! Biliyorsun her adım atışımda, ayağım ayağıma dolanır, Yollar toz duman, kalbim kan revan olur, Uzaklarda fermanım yazılır mevlidim okunur…
Nedir beni üzmelerin, Nedir derdin senin ey sevgili ! Hoşça kal, bundan sonra olacaklar sensiz olsun demiştin, Bensizliği içine sindirebiliyorsan, gel deme bana nolursun, Bir daha yaşamak istemiyorum, elvedasız gidişleri, Bir daha yaşamak istemiyorum, sensiz sessiz tükenişleri…
Ey sevgili ! Senden sonra bu kırgın yürek severse, Ölüm vebalim olsun, bedenim kahrolsun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana gel deme ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana gel deme ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sevgili ! Senden sonra bu kırgın yürek severse, Ölüm vebalim olsun, bedenim kahrolsun…
İDDALI BİR DÜŞÜNCE , TABİKİ YÜREK KENDİ SEVDASINI SIZISINI KENDİ BİLİR ,HAKLI BİR KEZ SEVİNCE ÖLÜMÜNE BAŞKASINI DÜŞÜNEMİYOR BİLE SEVEN GÖNÜL .ÇOK ÇOK GÜZEL HÜZÜN DOLU DİZELER.TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA.
Biraz huzun biraz özlem birazda sitem kokan güzel dizeleriniz cok hoş..severek okudum..gel demek kolay olani..zor olan sevgiye aska sahip cıkabilmek sanirim...tebrikler..sevgiyle kal...
Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim sevgili denizcano, Kolay olan yapılması gerekenlerin hep karşı taraftan beklenmesidir. Sevdalarda kendini kısmak olmaz verici olursa insan almasını da bilmelidir...
Sevgiler Sayın Yazarım.