Sevgisi büyük koca yürekli kadınım Ben seni değil şiirde yüreğime yazdım Şiirlerim seninle o kadar dolu ki sözlerim Çiçek gibi narin hoş kokulu yazılan hecelerim.
Burada çocuk yüreğini anlatamıyorum Tatlı tebessümünle busenle yüceliyorum Aşk sevgi mutluluk denildi mi seni anlatıyorum Toros karı gibi beyaz fırat nehri gibi çağlar biliyorum.
Ah nil nehri gibi büyük mardin gibi medeniyet Bulutlardan yağan yağmur misali hep bereket ALLAHA el açıp yalvaran dilimde edilen her niyet Senin uğruna aksın damardaki kanım aşk a diyet.
Koca yürekli kadınım Sensin dildeki şarkım Tebessümüm sevdam Sensin benim dünyam Sensin benim rüyam Sensin ömür yoldaşım Yarim aşkım arkadaşım Sensin sen kadınım.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........Sensin sen kadınım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........Sensin sen kadınım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgisi büyük koca yürekli kadınım Ben seni değil şiirde yüreğime yazdım Şiirlerim seninle o kadar dolu ki sözlerim Çiçek gibi narin hoş kokulu yazılan hecelerim.
Mükemmel şiirini kutlarım Mehmet Emin Bey ,sevgiyle yazılmış bir yürek haykırışı duyar gibi oldum yürek sesinizi..Kutlarım Saygılarımla
Ben seni değil şiirde yüreğime yazdım
Şiirlerim seninle o kadar dolu ki sözlerim
Çiçek gibi narin hoş kokulu yazılan hecelerim.
Mükemmel şiirini kutlarım Mehmet Emin Bey ,sevgiyle yazılmış bir yürek haykırışı duyar gibi oldum yürek sesinizi..Kutlarım
Saygılarımla