. B ir dostluk bizim ki ebediyen ve sonsuza, U muttu içimizde ki hep, mutlu olmak adına, K alplerimiz birdi yanyanaydı yarınlarda, E vlilik zor iş derdik sonumuz hayır ola, T utabilecek miydik mutluluğun elinden sonun da?
E vleniyorsun Buket’im, 10 yıllık can yoldaşım, sıra arkadaşım, V e hüzün sarıyor, garipleniyor yüreğim, L akin mutlu olacaksın Allah’tan tek dileğim, E receğiz muradımıza sonunda beyaz meleğim, N eler atlattık biz artık mutluluk zamanı, İ mrenip hayaller kurduğumuz sevgi senin Buket’im, Y akışacak sana beyaz gelinlik kardeşim, O lsun artık mutluluk ebediyen seninle, R abbim’den sonsuz huzur, sevgi dolu hayat dileğimle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__ BeYaZ GeLiNLiK __ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__ BeYaZ GeLiNLiK __ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirde resimde çok ama çok güzel olmuş. Buket'e ve evlenecek olan tüm gençlerimize burdan mutluluk diliyorum. Allah bir yastıkta yaşlanmayı nasip etsin inşallah... Sevgilerimle...
kader hanım kendiniz kadar güzel dizeleriniz için çok teşekkürler anladığım kadarıyla çok yakın bir arkadaşınıza ithaf etmişsiniz klavyenize sağlık kader hanım başarılar gönül dilinden gönül teline sevgiler..bi gün sizinle hasbihalde bulunmak isterim nacizane olarak efendim hoşçakalın....
şiirde resimde çok ama çok güzel olmuş. Buket'e ve evlenecek olan tüm gençlerimize burdan mutluluk diliyorum. Allah bir yastıkta yaşlanmayı nasip etsin inşallah...
Sevgilerimle...