(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZIK DEMEK YETMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZIK DEMEK YETMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toplumsal duyarlılığa ulaşmalıyız İyilik adına hep sevaba bulaşmalıyız Garibana iş ekmek için buluşmalıyız Yazık, vallaha yazık ,demek yetmez Duyarlı yüreğiniz var ola dost şair.Kutladım selam ile
Puan verip geçeyim diye düşünüm ama insani yanım olmaz dedi....hele hele öğlen saati yemekte yenecek....gelde vicdanın sesinden midenin sesini duyda geçsin bir lokma boğazından..ben bu tarz konuları çok işledim....öyle zamanlarım oldu ki artık aç yatmaya yememeye başladım......tabi sağlık sorunlarıda peşinden gelince uzak durmaya çalışıyorum......sadece resimebir kere baktım...açlık helede çocuk olunca ne illet bir durum........bu yönde şiirlerinizin konu tarzında yaptığınız degişiklik ve okuyucu eleştirilerine kulak veren yaklaşımınız için ayrıca teşekkürlerimle...........saygıyla.
kıymetocak tarafından 2/3/2011 12:51:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne zorluklar yaşayan insanlar var Yazık, vallaha yazık ,demek yetmez İnsan olan insan elini vicdanına koyar Yazık ,vallaha yazık, demek yetmez
,, cok anlamlı manlı emeğine kalemine yureğine sağlıkj ustadım svegi ile allah kimseyi aclıka terbiyet etmesin yanlız siyasi gucler insanları aclığa sefalete bırakiyor bu bozuk duzenleri kınarım saygılar,