(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞKA BİR YAR SEVEMEM Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞKA BİR YAR SEVEMEM Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Recep bey kardaşım; bu güzel şiirini ve diğer heceli,kafiyeli şiirlerini benimde üyesi bulunduğum HECEYE GÖNÜL VERENLER atölyesinde de görüp okumak beni ve diğer üyelerimizi memnun ve mutlu edecektir. Sizleri atölyemize üye olmaya ve atölyemizde düzenlenen ayın hecesi yarışmalarına katılmaya davet ediyorum.
Şiirine gelince öyle bir aşka tutulmuşsunuz ki bu aşk size daha çok şiirler yazdırır. Aşkınız bizimde aşkımız.Allah onu ilelebet başımız üstünden eksik etmesin. Tebrikler şiirinize. SAYGILARIMLA.
Ne kadar güzel söz,alkış,şükran,takdir vs.varsa hepsi sana helal olsun.Allah razı olsun hocam.Biz "ÜLKÜ" adlı bir güzele sevdalanmışız,İşte bizi böyle söyletiyor.O'na can kurban.Selam ve saygılarımla...
COK GUZEL BIR SIIR EMEGINIZE YUREGINIZE SAGLIK.YOLUNDA OLUNUR BAYRAGIM ATAM ICIN TOPRAGIM KANIMIZ ICIN.BASKA SOZE GEREK YOK ICIMIZDE RUHUMUZDA VARLIGIMIZ SONSUZA KADAR YASAYACAK VE YASATACAGIZ.KANIMIZ SOYUMUZ ULKUMUZ.YUREKTEN TAM PUAN.